Tegenwoordig leven we in een wereld waar online marketing centraal staat. We zien veel nieuwe termen voorbijkomen, die ervoor zorgen dat de digital marketing wat beter tot zijn recht komt. Denk bijvoorbeeld aan Neuromarketing. Het online vindbaar en flexibel zijn geldt nog niet voor elk bedrijf! En daar helpt MarLab jou bij.
Mijn naam is Maroussia Woortmeijer, ik ben 22 jaar en volg het komende halfjaar de minor De Noordelingen. Momenteel studeer ik Commerciële Economie te NHL Stenden Hogeschool en zit ik mijn laatste jaar.
In juni 2019 ben ik mijn onderneming gestart. Zelf vind ik het hartstikke leuk om te ondernemen en daarom wil ik mijzelf en mijn bedrijf graag verder ontwikkelen. Mijn ouders en mijn broer zijn ook ondernemers, dus ik ben ervan overtuigd dat het in mijn genen zit. Zelf ben ik creatief en vind ik verhalen schrijven het mooiste wat er is.
MarLab is een marketingbureau waar geen dag hetzelfde is. De klanten en opdrachten zijn divers en dat maakt mijn werk ontzettend leuk. In al mijn creaties pas ik neuromarketing toe. Neuromarketing is een combinatie van marketing en psychologie. Op deze manier worden de consumenten onbewust beïnvloedt en is de kans groter dat ze sneller overgaan tot aankoop.
Ik creëer unieke en krachtige content, met een vleugje Neuromarketing, voor diverse organisaties die hun online zichtbaarheid willen vergroten. Daarnaast focussen wij ons op bedrijven die een volgende stap willen maken in hun online marketing, maar niet goed weten waar ze moet beginnen.