Marketing communicatie voor horeca volgens een vast aantal uren per maand principe
Pineapple branding wordt hét marketing communicatie bureau voor de horeca in noord Nederland. Goede en krachtige content creëren die de juiste doelgroep aanspreekt. Hiervoor gaan we kijken naar de kernwaarden van het bedrijf, wat maakt het restaurant uniek? Op deze basis wordt een langlopende marketing/communicatie campagne gebouwd.
Mijn naam is Rudmer Veenstra en bijna acht jaar geleden begon ik met werken in de horeca, hierbij heb ik ook een koksopleiding gevolgd. Tijdens die periode heb ik een passie ontwikkeld voor alles wat maar met de horeca te maken heeft. Toch zag ik mijzelf de rest van mijn leven niet achter het fornuis staan. Daarom heb ik de keuze gemaakt om verder te studeren doormiddel van de opleiding Commerciële Economie. Nu, ruim drie jaar later combineer ik beide doormiddel van een marketing communicatie bureau; Pineapple Branding.
Van de Noorderlingen verwacht ik dat de docenten en deelnemers mij helpen bij het uitrollen en verbeteren van mijn concept. Daarnaast hoop ik veel te gaan leren op het gebied van ondernemen.