Agenda

Social Media

"In de media: Coffee on Road over crowdfunding"

Leeuwarden - 10 maart 2013. Afgelopen zaterdag is er een groot artikel over Crowdfunding en Coffee on Road gepubliceerd in de Economie bijlage van het Dagblad van het Noorden. Binnen dit artikel beschrijft studentondernemer Bouwinus Sikkes zijn ervaringen met crowdfunding. Hij is bezig met het financieren van de groei van zijn bedrijf, waarbij hij crowdfunding als vorm heeft gekozen.

In het artikel komt goed naar voren dat het uitvoeren van een crowdfunding campagne intensief blijkt te zijn. Financiering binnenhalen is het hoofddoel, maar de neveneffecten zijn vaak groot. Het fenomeen crowdfunding in deze vorm is nog relatief nieuw en zorgt voor veel publiciteit. Daarnaast is het actief betrekken van het grote publiek een goede vorm van marketing én klantenbinding. Het heeft Bouwinus dan ook al enkele mooie opdrachten opgeleverd.

Lees hier het volledige artikel.

 
Geplaatst op: 10-03-2013 door Eelco Bakker