Jeffrey Currie- Brainbites

Agenda

Social Media

Ondernemen is topsport. Althans voor mij, want ik wil graag het uiterste uit mezelf halen om de top te bereiken. Mijn naam is Jeffrey Currie, een nieuwe student van De Noorderlingen die van zijn concept een business wilt maken. Een half jaar geleden kwam ik met het idee om kinderen bewust te maken dat gezonde voeding ontzettend belangrijk is. Met dit idee heb ik de Business Match Groningen gewonnen en zet ik het voort bij De Noorderlingen. Brain Bites is de naam van dit innovatieve bedrijf en ik wil graag met het eerste product, De Voeding Vallei, de jonge generatie van 6 tot en met 9 jaar bewust maken wat gezonde voeding voor hen kan betekenen.

Ik ben zelf een persoon die het niet bij één bedrijfsidee laat zitten. Ik focus mijn aandacht dan ook naast Brain Bites op mijn tweede bedrijf CV Deluxe. Hier wil ik graag werkzoekenden dichter naar een werkgever toebrengen om te zien of zij voor elkaar geschikt zijn. De wijze waarop dit gebeurt kan via verschillende wegen en wellicht heeft CV Deluxe die ene snelweg in ontwikkeling voor de werkzoekenden in ons land.