Fimme Marra - Satys-Fact

Agenda

Social Media

Mijn naam is Fimme Marra, ik ben 20 jaar en 3e jaar student Technische Bedrijfskunde aan de Hanze Hogeschool. Naast dat ik nu De Noorderlingen volg, loop ik een onderzoeksstage binnen mijn eigen onderneming. Om het puntje nog even op de i te zetten ben ik toegelaten tot de Topondernemersregeling. Klinkt allemaal veel belovend en nu moet ik het allemaal waar gaan maken. En daar heb ik ontzettend veel zin in. Met behulp van De Noorderlingen ga ik het net nieuwe bedrijf Satys-Fact door ontwikkelen om zoveel mogelijk organisaties te kunnen helpen met mijn oplossingen. Naast dit wil ik mijzelf graag ontwikkelen als ondernemer, op het gebied van netwerken, professioneel handelen, transitievermogen en doelgericht handelen. Is nog veel te leren.

Wat?

Het concept voor de onderneming Satys-Fact is ontstaan vanuit de honours minor Da Vinci. Deze  minor heb ik het afgelopen halfjaar gevolgd. In Da Vinci staat ondernemend gedrag en concept ontwikkeling centraal. Satys-Fact innoveert op het gebied van tevredenheidsonderzoeken en evaluaties. Satys-Fact heeft als doel om feedback leuk en simpel te maken. Op zo’n manier dat het gebruiksvriendelijk is voor zowel de feedbackgever als feedbackvrager.

Waarom?

Veel mensen vinden het lastig feedback te geven en/of feedback te ontvangen. Dit is voor bedrijven en organisaties in het onderwijs en de zorgsector niet anders. Om er voor te zorgen dat organisaties zich beter in kunnen leven in hun klanten, medewerkers, studenten of patiënten helpt Satys-Fact organisaties aannames te toetsen en belevingen & bevindingen te vangen. Satys-Fact wil dit bereiken door vast te houden aan de volgende vier waarden:

  1. Speels
  2. Toegankelijk
  3. Slagvaardig
  4. Behulpzaam

Tegenwoordig is de klant niet meer klant maar gast en het is van belang dat de ‘gast’ tevreden is. Om dit te achterhalen is lastig. SatYs-Fact biedt binnen de wirwar aan technologische mogelijkheden en alle meningen op social media, een betrouwbare en effectieve oplossing.

Ik ben ervan overtuigd dat Satys-Fact met haar kennis en handige tools de beleving van elke ‘gast’ kan achterhalen zodat u uw organisatie met de uitkomsten in de hand verder kunt opbouwen.