Adviseur: Ben Vloon- Crowd+Co

Agenda

Social Media

Wat ik doe heet ‘Customer Experience Design’, en ik vertaal dat graag als “het samen ontwikkelen van spraakmakende en onderscheidende klantervaringen tijdens alle stappen van de klantreis.” Verbeter-dingen waardoor organisaties en hun buitenwereld elkaar beter begrijpen, prettiger samenwerken en waarmee organisaties hun rendement kunnen verbeteren. 

 
Ik ben toegepast eigenwijs, overdadig nieuwsgierig, altijd op zoek naar verbinding en dol op verstoring van wat er is met als doel om het beter te maken.  Samen met de “Crowd” en de “Co” van Company werk ik iedere dag van ‘buiten’ naar ‘binnen’ aan inspirerende, creatieve ideeën en verbeter-dingen in een logische volgorde en in een kloppend geheel. 
 
Als je met mij te maken krijgt ben je er vroeg bij (je hebt dan zelf een briljant idee en wilt weten hoe je dat kunt vermarkten) of je bent te laat (je bedrijf staat aan de rand van de afgrond en we moeten hard aan de slag). In het geval van de Noorderlingen ben je er vroeg bij. En dat is de reden waarom ik graag mee doe. Want ondernemers helpen en inspireren, daar krijg ik op mijn beurt ook weer energie van.